jueves, 6 de julio de 2017

Day 3 .
Daily Report: Segundo B .
SOCIALES: Que es la zona urbana, las ciudades.
SCIENCE: Bienvenida al nuevo periodo con la canción “Les enfants de la Terre”, corrección de la evaluación e introducción a los frutos tropicales con un crucigrama. TAREA: Terminar en casa el crucigrama acerca de las frutas tropicales).
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         TEACHER JULIAN: Today we worked on Workbook pages 58-61, and 63.
·         TEACHER JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on the topic: Natural Disasters and Emergencies. We read and talked about Tsunamis and Fire and how to react when they happen. We also had a short Fire drill. HOMEWORK: Ex. 1. Pag 37 (Workbook). Vocabulary: Hide, wardrobe, leave, quick, quicly, behind, look for, smoke, crawl, safe.
·         TEACHER LEYDY: Today we worked on reading skill Student’s book pages 61, 62. Also we revised the homework.
·         TEACHER MARINA: We started a new unit and practised some new words and expressions (Book p. 46, workbook p. 46). HOMEWORK: Learn the 10 new words (workbook p. 123).
MÚSICA: Hoy trabajamos con el patrón rítmico de la canción “lobo come gallinas” en la conga, tumba, bombo y tambora.
MATEMÁTICAS: Hoy iniciamos el tercer bimestre con los repartos. Para la próxima clase por favor traer frijoles (fichas de conteo) para realizar trabajo con material concreto para el tema “la división”
Thank you
Primary teachers and Coordination




No hay comentarios:

Publicar un comentario