martes, 6 de febrero de 2018

DAY 1 .
DAILY REPORT: SEGUNDO II
BEST REGARD:
ESPAÑOL: El día de hoy realizamos trabajo personal sobre las secuencias narrativas. NOTA: Los niños que tienen tareas pendientes deben traerlas las próxima clase. prelección: Terminar de desarrollar las actividades de las páginas 26 y 27 del módulo de lenguaje.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         LEYDY PARRA: Students learned new words and practiced them through songs. NOTE: students should bring a notebook for this class to reinforce writing skill.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on reading skills and spelling with Cambridge Movers Word List: Letter B. We also worked transcription on a listening activity around the song “Lemon Tree”. Here is the link: https://m.youtube.com/watch?v=sJQYoGyEtDs
·         JHON PEÑA:  today we had a class where we practiced listening and vocabulary. IMPORTANT: for the next English class all the students need to bring a 50 pages notebook just for English Cambridge.
MATEMÁTICAS: Hoy recordamos la identificación de cifras en números de tres personas, trabajamos la página 20 y 21.
SOCIALES: El dia de hoy trabajamos en el libro de cátedra para la paz el tema sobre “La prevención del acoso escolar”
FRANCÉS: El día de hoy practicamos los números, trabajamos descripción de personas utilizando adjetivos como (grosse, petite et grand) y los colores.
THANK YOU

PRIMARY TEACHERS AND COORDINATION

No hay comentarios:

Publicar un comentario